Obserwatorzy

środa, 14 czerwca 2017

344. Wzory - SZKOŁA - testowanie

Wielkimi krokami zbliża się zakończenie roku szkolnego. Dzieciaki zacierają ręce, bo zakończy się dla nich pewien niekoniecznie lubiany obowiązek. Mój Szymek skacze z radości i odlicza dni. Myśli zapewne, że całe dnie będzie spędzał przy komputerze ;-) Jaka szkoda, że jeszcze nie jest świadom moich wakacyjnych planów i pomysłów.

Tymczasem, skupmy się na pożegnaniu nauczycieli. Trochę późno wzięłam się za ten temat i wzorów powstało niewiele.

* * *

Na początek - jak to w szkole bywa - dzieci w ławkach. Prosty obrazek, który można pokazać razem lub osobno. Jedna część ma około 75 krzyżyków szerokości na 67 wysokości.
Dzieci różnią się kolorami ubrań oraz włosami i buźkami zwróconymi do siebie.


1197. - Uczniowie - School Children 150x67 (26)

We wzorze proponuję: mulinę DMC oraz kanwę Aidę 16ct

* * *

Kolejna propozycja, to sowa z całym szkolnym arsenałem. Przeczytała multum książek i teraz jest gotowa dzielić się wiedzą :)
1198. - Mądra sowa - The Old Wise Owl 145x65 (19)

We wzorze proponuję: mulinę DMC oraz kanwę Aidę 16ct

* * *

Testowanie przez Katarzyna Szczepaniak
2049. - Kałamarz i pióro - Writing Tools 34x51 (3)
Tym razem wzór świeżo z testowania

Kasia przygarnęła ten wzór i oprawiła go w kartkę w swoim stylu :) Wg mnie prostota wzoru świetnie komponuje się tą kartką.

Haft wykonany został na białej Aidzie 18ct, muliną DMC, 1 nitką na ścieg

Więcej na temat kartki znajdziecie na blogu Kasi (link)


* * *


Testowanie przez Sylwia Murzynowska Kot


Sylwia do testowania wybrała trzy sowy z różnymi szkolnymi atrybutami. Kredki, książki i pergamin z rokiem nauczania.

Na razie wyszyła jedną, którą uwieczniła na czekoladowniku :)

Haft wykonany został na białej Aidzie 16ct, muliną Ariadna

Te piękny czekoladownik powędruje jako podziękowanie... Dla kogo? O tym będziecie mogli poczytać u Sylwii


Trzy sowy razem
2050. - Trzy mądre sowy - Academic Owls 46x60 (19)

* * *

Testowanie przez Izabela Singh Bhinder

Ostatnim wzorem w tematyce szkolnej jest tablica, na której znajduje się napis i elementy, które kojarzą się ze szkołą: jabłko, pióro, zeszyt, globus etc.
Ponieważ wszystkie nie zmieściły się na tablicy, we wzorze są dodatkowo jako osobne elementy, które można też wyszyć na kartkach.

Wzór do testowania przygarnęła Iza, która wyszyła hafty na bezbarwnej plastikowej kanwie 14ct pod spód kanwy dając zielone tło. W około tablicy dokleiła puzzle na których napisała imiona dzieci.

Wg mnie bardzo pomysłowe rozwiązanie.




1199. - Tablica szkolna - School Chalkboard 123x93 (12)


* * *
Ja ze swojej strony na podziękowanie zamówiłam u Uli spersonalizowany czekoladownik.
Z małego śledztwa, wiem, że Pani Alicja lubi kolor żółty. To było jedyne, co mogłam powiedzieć Uli odnośnie przystrojenia. Reszta należała do niej. A spisała się na medal! Jestem ciekawa co powie Wychowawczyni.






Odnośni wzorów postanowiłam też, już raczej dla prezentacji wyszyć jeden z wzorów szkolnych. Będzie jak znalazł na następny rok. Postępy pokażę w osobnym poście.


14 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się wzór Mądra sowa :)
    Cieszę się, że podoba CI się czekoladownik :) Już wkrótce przekonamy się co na to Pani Szymka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te wzory:))jak znam życie to koleżanki podejmą temat:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądra sowa jest genialna :) Pasowałaby do gabinetu naszej szkolnej pani pedagog, miłośniczki sów w każdej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wzorki. Ta sowa mądra głowa aż mnie kusi ale już za późno nie zdążę wyszyc. Musze pomyśleć za rok i zimą kiedy więcej czasu się do niej zabrać. Czekoladownik Uli śliczny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ fajne są te wzorki. I w sumie kto się teraz za nie weźmie, jeszcze zdąży na tegoroczne zakończenie roku szkolnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lada moment będą gotowe kolejne czekoladowniki z sowami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wzory, dzieci w ławkach są fajne, takiego wzoru jeszcze nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe propozycje na zakończenie szkoły. Sowa z książkami podoba mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe propozycje. Czekoladownik bardzo ładny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się dzieciaki w szkolnej ławce ;) Oj za rok o tej porze pewnie i ja będę coś kombinować w temacie podziękowania dla Pań ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.