Obserwatorzy

piątek, 1 września 2017

355. Urodzinowo


Dziś są moje urodziny :) Wg metryki urodzenia już 36 jesieni za mną. O dziwo nie czuję tego. Wręcz przeciwnie. Ostatnie czasy ubyło mi lat na duchu, choć na ciele ich nie widzę ;-)
Myślę, że 'winę' za to ponoszą wspaniali ludzie z jakimi mam ostatnio styczność. Działają lepiej niż najlepszy doping, czy witaminy haha
Polecam! Odpowiednie towarzystwo i człowiek nie dość, że młodnieje, to jeszcze ma siłę na codzienne zmagania :)

Wracając do planu, to chciałam pochwalić się jakie piękne kartki do mnie przyjechały.

W ramach facebookowej wymianki 

Od Małgorzata Pardela

Od Ani Maćkowiak

Od Sylwii Murzynowskiej

 Od Agnieszki Weselskiej
Od Kasi Szczepaniak


 Oraz dwie kartki niespodzianki :)

Od Moniki Sońda

Tutaj słowo kartka nie bardzo pasuje ;-) BOX urodzinowy
Od Uli Kułak





Dziękuję kochane kobietki za pamięć ^_^

* * *
A na zakończenie prezent od mojego kochanego mężczyzny. Tego mniejszego ;-)

Rozbawił mnie to karteczką na całego :D

20 komentarzy:

  1. Serdeczne życzenia z okazji urodzin! Niech spełniają Ci się marzenia i otaczają wspaniali ludzie, który tak jak piszesz nadają sens naszemu życiu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz wszystkiego naj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Pięknie zostałaś obdarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego, niech spełniają się marzenia.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Twórz, spełniaj marzenia, realizuj wszystkie swoje pomysły :) Wszystkiego najlepszego Moniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Monia wszystkiego najpiękniejszego, piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniko wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Spełnienia marzeń i moc radości. Oraz dalszych wspaniałych projektów.
    Od synka piękny upominek:-):-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najpiękniejszego:)))Boszsz dziecko:)))jesteś w wieku mojej córki:)))piękne prezenty dostałaś:))
    pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, wszystkiego co najlepsze! Dużo szczęścia, zdrowia, uśmiechu, pomyślności, mnóstwa kreatywności i samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat i wszystkiego co najlepsze Ci życzę Monisiu!!!
    Karteczki doztałaś wspaniałe! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moniko wszystkiego najlepszego , dużo zdrówka , pogody ducha, radości i pociechy z Twoich facetów, oby wena twórcza Cię nie opuszczała i by zawsze Ci się "chciało".
    A prezenciki cudne, nie ma to jak nasz wielka blogowa rodzinka, ja też nawet nie zaglądam do dowodu bo on kłamie, nie mam tyle lat co tam pisze :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego, Moniu. 100 lat i spełnienia wszystkich marzeń :)
    Pięknie karteczki dostałaś, no i ten najsłodszy prezent od Syna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego dobrego i wielu wspaniałych pomysłów na kolejne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ever wanted to get free Twitter Re-tweets?
    Did you know that you can get them ON AUTO-PILOT & TOTALLY FOR FREE by getting an account on Add Me Fast?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,
za czas, jaki mi poświęcasz,
za mądrość, którą się dzielisz,
za szczerość, której nie szczędzisz.